Sunday 1 January 2012

Clash? |NorDiyanahNadia|

Yesterday , sekali lagi kau minta clash dgn aku . Aku tanak pun actually , kau tak tahu yang aku sayangkan kau sangat2 . If you ask my friends , they will tell you the same thing . Mereka semua tahu yang I sayangkan you , tanak kehilangan you . Tapi , semuanya sekarang terpulang pada you . I tanak paksa you . Mungkin di mata you , I nie tak guna , selalu buat you sakit hati . Tapi I buat semua bersebab sayang , bersebab . Pukul 4.30 pagi tadi , you ade hantar text . *Mel,if kite gaduh teruk mcm nie lg,seriously I terus minta clash . Terus k? Takyah pujuk semua dah . I dah ckp better I takde . If I ade you jadi mcm nie . See? Bila I dkt hospital , you boleh happy . Bile I keluar , terus gaduh . K , now , kite still couple . But lepas nie kalau gaduh teruk , terus clash . Bye* . Sayang , seriously I tanak clash dgn you . Kalau you minta pun , I akan pujuk sampai you ubah fikiran . Serious I ckp , better you keluar dari hospital , boleh temankan I . You're the best girl friend I ever had . Dalam text tue , you langsung tak kata I love you , nightt , take care or anything else . Aku tak tahu kenapa aku rase yg kau layan aku macam kawan kau :/ I'm sorry kalau you bace post nie . I nak luahkan , tapi tak tahu dgn siapa . Kalau I luahkan kat kawan in IM kat FB , you will get angry . So , I just post kat sini lah . Bye , take care of yourself . I will always love you sayang .

No comments:

Post a Comment